Wednesday, December 21, 2011

alhamdulillah

Alhamdulillah. sejak aku join komuniti yang positif ni aku semakin develop diri. aku dah dapat kurangkan rasa malu and sikap yakin dalam diri dah meningkat. syukur.

Aku banyak belajar benda baru. mendengar perjalanan hidup seseorang. di motivasi oleh kawan-kawan baru. di beri peluang yang cukup besar dan berbaloi. alhamdulillah.

Aku makin bersemangat untuk hidup dan tak sabar nak naik kolej hihi. Nak mulakan hidup baru. Nak tolong kawan-kawan ubah mind set dan attitude. Bukan senang tau. So aku kena tunjukkan diri aku. Supaya orang boleh respek dan percaya kat aku. Insya-Allah Taala :)

Aku perlu fikirkan hidup aku dalam jangka masa panjang. Hmm aku kena matang dan berfikir di luar kotak.

"Muka you sweet sangat." -Shasha

"Eh mana ada. Biasa je" -Aku

"Serious, muka you sweet. Kena pandai guna lah. Tapi ingat, guna kat tempat yang sepatutnya" -Shasha

*senyum*



p/s: Shasha tu sangat cantik, kulit putih, rambut blonde. apa yang aku tengok, dia tak izinkan lelaki sentuh dia even bersalam sekalipun ;)

No comments:

Post a Comment