Wednesday, March 7, 2012

pujuk



Aku slelau pujuk diri sendiri dengan kata-kata positif. Ermm. 
Aku tak tahu apa yang aku nak sangat dalam hidup ni. Life is so hard. 

Aku sunyi?
Aku tak tahu siapa yang betul-betul boleh get in dengan aku tanpa rasa bosan.
Maksud aku siapa yang betul-betul sayang aku. huhu

Actually i need some love. 
But i am not ready to be love. Takut separuh jalan dan jatuh.
Takutnya bila goyah. Memang tak semuanya kukuh. Tapi...

I need more maturity in me and positive thinking. Leave all the sin and stupid thingy.
Breathe some positive air.

Aku nak hidup tanpa memikirkan apa orang cakap.
Aku nak berhenti daripada melakukan perkara mungkar. Tapi aku tak tahu macam mana.
Aku takut dengan persekitaran. Aku tak takut dengan cakap orang.

Dear Allah, forgive all my sinned.