Tuesday, November 15, 2011

jeritan batinku..


Mana nak lari time cuti-cuti semester ni. Kalau tak cuti, boleh lah aku melepet kat hostel. I love to be lonely. Aku tak perlukan peneman. Aku suka berahsia. Biar aku simpan semua tu. Biar Allah je tahu rahsia tu. Aku berdendam dengan setan lahanat tu sampai mati. Takde maaf untuk kau tua ganyut. fakkap.

Kenapalah aku berada dalam situasi macam ni. Aku bersyukur aku masih hidup. Aku tahu Allah merancang sesuatu yang aku tak tahu. Kalau orang kata sesuatu menimpa diri kita sekarang, suatu hari nanti pasti akan datang sinar bahagia. I don't think so itu akan berlaku. 

Air mata aku ni untuk siapa aku tangiskan? Untuk diri sendiri yang tak kuat untuk hidup? Apa ertinya kau nangis? Takde siapa nampak. Siapa nak simpati kat kau? bazir lah...

Di sebalik pintu aku meraung dalam senyap. Tak siapa peduli. Percayalah. Aku rasa macam nak bunuh orang tua sial tu. Allah tu maha adil. Kau tunggu balasan Tuhan.

Aku bersumpah dengan nama Allah, kalau benar segala tanggapan buruk aku kat kau selama ni adalah benar wahai orang tu ganyut tak sedar diri, BALAI BOMBA tu akan terbakar teruk sampai kau sekali jadi debu. Aku tak tahan dah selagi kau hidup. 

No comments:

Post a Comment