Tuesday, October 25, 2011

.xroomy.

Aku kalau dengar lagu Christina Aguilera, automatically aku akan teringat kat besti aku. Yes memang takkan fikir orang lain, the only one Khalid that i know who loves Xtina so much. Why am talking bout him? Hmm lagi dua bulan dia akan balik Aussie dan entah bila akan balik Malaysia. Aku kenal dia sejak dia kat Australia lagi, bila dia balik Malaysia kami jadi kawan baik dan sangat baik.

Lepas dia SPM nanti his family decided to move back to Aussie. So sad. Bila lagi boleh dapat lepak-lepak satu hari suntuk sampai taknak balik.? Aku kalau dah keluar dengan Khalid, orang lain yang ajak keluar on that day aku akan reject. seriously.

Siapa lagi yang nak call aku sambil buat lawak.? Siapa lagi yang bercerita benda yang merepek-repek? The only Khalid always do that things. And i will miss him badly. haishh

aku kenal dia dgn gambar ni.

No comments:

Post a Comment